Jak kontrolować pracę personelu ?

SG3ECO – prosta i tania kontrola pracy personelu?

 


Nie ulega wątpliwości, że zapewnienie w pełni obiektywnej i 
niewyrywkowej kontroli pracy personelu jest kluczowe dla osiągnięcia zakładanych wyników, sprawności działania i przewagi konkurencyjnej. Jak wiemy w wielu instytucjach konieczne jest zapewnienie obecności odpowiednich osób w ustalonych miejscach o wyznaczonym czasie. Jeżeli masz związek z taką właśnie sytuacją, to właśnie dla ciebie powstał system Seven Guard. Początkowo był wykorzystywany głównie przez „agencje ochrony” i wojsko. Trzeba podkreślić, że z biegiem czasu obszar jego zastosowań rozszerzał się stopniowo o wiele dziedzin życia gospodarczego i społecznego. W chwili obecnej dzięki swoim zaletom znajduje zastosowanie nawet w zawodach sportowych i przewozach morskich.
Jeżeli chcesz wiedzieć, czy określeni pracownicy (lub przedmioty) faktycznie byli tam, gdzie być powinni w ustalonych terminach, to nowy rejestrator SG3ECO zrobi dla ciebie najwięcej. Z najnowszym Seven Guardem kontrola pracy personelu jest prosta i skuteczna.

Rejestrator SG3ECO kontrola pracy personelu
Rejestrator SG3ECO

20 lat rozwoju.


Pierwsi przedstawiciele rodziny Seven Guard „znaleźli zatrudnienie” jeszcze pod koniec ubiegłego wieku. Oczywiście, nie możesz ich porównać z najnowszymi produktami firmy Seven System z Bielska-Białej. Przez tych 20 lat doskonalenia urządzeń i towarzyszącego oprogramowania udało się producentowi osiągnąć niespotykany poziom odporności, niezawodności i prostoty obsługi. Jako przykład może posłużyć fakt, że rejestratory Seven Guard 3 nie posiadają żadnych przycisków, wyłączników, gniazd, wyświetlaczy i innych elementów mogących podlegać zużyciu, manipulacji lub uszkodzeniu. Ponadto wszytko zamknięte jest w nierozbieralnej, wielowarstwowej stalowo-kompozytowej obudowie hermetycznej.

Każdy to obsłuży, czyli prosta kontrola pracy personelu.


Po pierwsze, nie musisz posiadać praktycznie żadnej wiedzy i umiejętności, aby obsługiwać najnowszy rejestrator SG3ECO. Wystarczy, że tylko przytkniesz urządzenie do punktu kontrolnego, a reszta dokona się automatycznie. Odczytowi niepowtarzalnego kodu punktu kontrolnego towarzyszy bardzo czytelna, w każdych warunkach, sygnalizacja optyczno-akustyczna. Jeżeli nadzorujesz pracę innych osób, to odczytanie zdarzeń zapisanych w rejestratorach i sporządzenie interesujących cię raportów też jest bardzo proste. Na dodatek możesz skorzystać z automatyki dostępnej w dołączonym programie SGwin.

Dodatkowe korzyści z nowego Seven Guarda.


Jeżeli znasz już wcześniejszą wersję popularnego rejestratora SG3ECO, to najnowsza jego wersja oprócz zachowania wszystkich dotychczasowych jego zalet, posiada kolejne udogodnienie. Niektórzy użytkownicy poprzedniej wersji zgłaszali, że pojemność pamięci 1344 ostatnich zdarzeń bywa czasami zbyt mała. Dzieje się tak, gdy dzienna liczba odczytów punktów kontrolnych jest duża, a przerwy pomiędzy odczytami pamięci na komputerze bywają wielodniowe. Wtedy najstarsze zdarzenia w pamięci rejestratora mogły zostać „nadpisane” najnowszymi, chociaż nie zostały jeszcze skopiowane do komputerowej bazy danych. Rozwiązaniem tego problemu dostępnym już w nowej wersji SG3ECO jest zwiększenie pojemności pamięci do 8 000 zdarzeń. Taka sześciokrotnie większa pamięć zdarzeń wystarczy już każdemu.


Inną nowością w systemie Seven Guard jest nowa wersja konwertera połączeniowego SUSB. Służy on do zapewnienia komunikacji pomiędzy portem USB komputera, a przystawką stołową SG3P, do której wkładasz rejestrator SG3ECO. Nowy konwerter obsługuje komunikację w nowocześniejszy i lepszy sposób. Nie tworzy w systemie Windows żadnych wirtualnych portów COM i nie wymaga od administratora żadnej ingerencji. Trzeba od razu podkreślić, że wszystko (w tym zainstalowanie aktualnych sterowników z Internetu) powinno wykonać się szybko i automatycznie.
Nowy konwerter wymaga jednak zaktualizowania programu SGwin do wersji 4. Również ta aktualizacja powinna przebiec automatycznie, jeżeli pobierzesz i uruchomisz otrzymany od nas plik instalacyjny. Teraz kontrola pracy personelu będzie bardziej  zautomatyzowana.

Dlaczego SG radzi sobie tak dobrze pomimo różnych „nowości” do kontroli pracy personelu, dostępnych na rynku?


Nie ulega wątpliwości, że najczęściej nadzorowanie pracy pracowników dokładnie w tej chwili, gdy ma ona miejsce nie jest konieczne, a czasami wręcz niewskazane. W takich sytuacjach korzystanie z tanich, prostych w obsłudze i „pancernych” rejestratorów SG3ECO jest lepszym rozwiązaniem. Nie masz wtedy niepotrzebnych problemów z kartami GSM, abonamentami, delikatnymi urządzeniami, skomplikowaną obsługą, szybkim rozładowywaniem akumulatorów, zasięgiem, fałszywymi alarmami, itp.
Ponadto, osoby których praca jest nadzorowana, nie muszą się uczyć obsługi, skupiać na skomplikowanych i nieczytelnych sygnalizacjach i procedurach. Mogą spokojnie zająć się swoją pracą, a nie rozpraszać siły i uwagę na nadzorowanie pracy systemu, który sam powinien bezinwazyjnie nadzorować ich pracę.
Poza tym możliwość celowego lub przypadkowego uszkodzenia rejestratora SG3ECO, w porównaniu z innymi dostępnymi na rynku rozwiązaniami (o smartfonach nie wspominając), jest niewielka.

Ceny nie mogą rosnąć.


Producent wie dobrze, że Ty jako klient oczekujesz trwalszych, nowocześniejszych i lepszych rozwiązań, ale nie lubisz płacić za nie zbyt wiele. Dlatego konieczne jest nieustanne zwiększanie skali produkcji przy podnoszeniu jakości i ciągłym obniżaniu kosztów. Również w tym zakresie nadzór nad pracą personelu oraz kooperantów jest rzeczą ważną. Efektem tych działań jest nowy rejestrator SG3 ECO w cenie swojego starszego poprzednika. Masz zatem pewność, że płacąc tyle samo za znacznie więcej, na pewno nie przepłacisz. Dobra kontrola pracy personelu lub obecności / przemieszczania  przedmiotów nie musi dużo kosztować.

Po prostu zamów i masz spokój – działa kontrola pracy personelu !


Jeżeli jesteś już użytkownikiem systemu Seven Guard w wersji 3 to, do cieszenia się nowymi możliwościami aktualnej wersji potrzebujesz zamówić tylko sam rejestrator SG3ECO. Zamiast płytki z nową wersją programu otrzymasz od nas darmowy link do ściągnięcia instalatora najnowszej wersji programu SGwin4.2.


Natomiast żeby od nowa rozpocząć  pracę z systemem, potrzebujesz następujące elementy:
1. Rejestrator SG3ECO w ilości odpowiadającej liczbie jednocześnie nadzorowanych osób / obszarów. Cena 357zł/szt.
2. Konwerter SUSB. Najczęściej jeden, chyba że chcesz, aby odczytywanie danych z rejestratorów odbywało się na większej liczbie komputerów. Cena 95zł/szt.
3. Zasilacz do ładowania rejestratorów. Tyle, w ilu miejscach SG3ECO mogą być niezależnie ładowane. Cena 16,90zł/szt.
4. Przystawka połączeniowa SG3P. Służy do połączenia SG3ECO z konwerterem SUSB lub zasilaczem. Potrzebujesz tyle przystawek, ile konwerterów i zasilaczy w sumie. Cena 49zł/szt.
5. Punkty kontrolne. Do identyfikacji miejsc najchętniej stosowane SGP w cenie 19zł/szt. lub SGPU w cenie 17zł/szt. Do identyfikacji przedmiotów i osób SGBU w cenie 16zł/szt. Potrzebujesz tyle, ile konkretnych miejsc, przedmiotów lub osób chcesz identyfikować.
6. Link do pobrania programu SGwin4.2 otrzymasz GRATIS.
Warto pamiętać, że do wszystkich podanych  cen należy doliczyć VAT 23%  i są podane według stanu na  dzień 01.08.2020r.

Podsumowując, jako dystrybutor produktów firmy Seven System sp. z o.o. zapraszamy cię do bezpośredniego kontaktu z naszym biurem handlowym w Bielsku-Białej: handlowy (et) system7 . pl

 

SG3ECO kontrola pracy personelu
SG3ECO kontrola pracy personelu